
Sázkové poradenství zaměřené na vysokou úspěšnost tipů
ROI
09.06.2016 11:00Navážeme zde na náš včerejší článek a vysvětlíme si pojem ROI, který asi všichni vědí, co znamená, tedy Return On Investment (Návratnost Investice). Ačkoli se jedná o procento úspěšnosti výdělku, tak přesně v tom se skrývá i největší problém. Na jedné straně sice nemusíte řešit výši vkladů, ale na druhé straně z procenta nepoznáte, o jaký objem se jedná. Příklad:
My třeba vsázíme 1 tip za 1000,- Kč a za měsíc dáme třeba 100 tipů. Náš základ pro výpočet měsíční ROI je tedy 100.000,- Kč. Při ROI 10% jsme tedy museli na konci měsíce skončit s +10.000,- Kč. Ale otázka je opravdu jsme vložili na sázkový účet 100.000,- Kč? NIKOLI! Pro 10% ROI v tomto případě nám stačilo 10.000,- až 20.000,- Kč. S tímto vkladem jsme vydělali 10.000,- Kč. Náš reálný ROI na 100 tipech dle vkladu je tedy 50%-100%.
Na druhé straně může být někdo, kdo má ROI 140%. Ano, na první pohled to vypadá skvěle a může se tvářit jako mistr světa. Ale když se podíváme, že dal 20 tipů za měsíc, tak zjistíme, že i když bude držet stejný vklad jako my, tedy 1000,- Kč na zápas, tak s tímto ROI má 40% z 20.000,- Kč, tedy čistý zisk 8.000,- Kč.
A nyní k odvrácené straně vsázení a ROI. Tedy pokud má někdo ROI 80% na 20 tipech tak je stále pouze 4.000,- KČ v mínusu. A někdo kdo dal 100 tipů a má 95% ROI, tedy velmi těsně pod nulou, tak je v reálu mínus 5.000,- Kč.
Tím jsme chtěli poukázat na to jak moc je ROI zavádějící informace, kterou u vsázení není možné brát v úvahu samu o sobě. Mnohem důležitější je % úspěšnost tipů a průměrný kurz. Tuto matematiku jsme počítali již zde.
Pokud tedy chcete porovnávat ROI, pak je nezbytné porovnávat ROI u stejného počtu tipů, protože bez tohoto údaje je ROI naprosto bezpředmětná informace.
!!! Připravili jsme pro vás balíček Euro 2016, registrace a žádost o více info !!!
Líbí, nellíbí, máte k tomuto tématu co říct? Sdílejte, komentujte níže.
—————